مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مهر 1394 ساعت 16:052015-10-20اقتصادي

افخمی راد: تنها مسیر توسعه کشور برونگرایی اقتصادی است


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه تجارت در مراسم روز ملی صادرات اعلام کرد: تنها مسیر توسعه کشور برونگرایی اقتصادی در عین quotation mark درون زایی quotation mark و نه quotation mark درون گرایی quotation mark است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ ولی اله افخمی راد افزود: مشکلات اقتصادی کشور ساختاری بوده و با مسکّن های مقطعی قابل رفع نیست.

تجربه تمامی کشورهای موفق نیز به خوبی نشان می دهد که این مشکلات ساختاری بدون تعامل سازنده با اقتصاد جهانی قابل حل و فصل نخواهد بود.

افخمی راد ادامه داد: سال گذشته در همین روز که هنوز فرجام مذاکرات هسته ای در هاله ای از ابهام قرار داشت، بر این نکته تأکید داشتیم که از الان به فکر استفاده حداکثری از فضای پساتحریم باشیم و در این زمینه به اهمیت کلیدی تسریع در عضویت ایران در سازمان توسعه تجارت WTO اشاراتی داشتم.

امروز هم که در آستانه اجرایی شدن برجام قرار داریم به جد معتقدم که دیپلماسی اقتصادی و در راس آن الحاق به WTO باید در راس برنامه های پساتحریم قرار گیرد.

افخمی راد با اشاره به اظهارت وزیر امور خارجه ایران مبنی بر اینکه برجام تنها موانع توسعه اقتصادی را از پیش روی ما بر می دارد و این مسئولیت سنگین بر دوش همه ماست که از این فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را بکنیم، گفت: اقای ظریف به درستی تاکید داشت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افخمی راد: تنها مسیر توسعه کشور برونگرایی اقتصادی است

افخمی راد: تنها مسیر توسعه کشور برونگرایی اقتصادی است