مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مهر 1394 ساعت 10:202015-10-21ورزشي

فوتبال جام جهانی نوجوانان در شیلی / صعود نیجریه و کره جنوبی


شانزدهمین دوره جام جهانی فوتبال نوجوانان کمتر از 17 سال 2015 شب گذشته و بامداد امروز در شیلی پیگیری شد و دو تیم نیجریه و کره جنوبی با دومین برد خود مجوز صعود را کسب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفیفا ، نتایج و برنامه این رقابت ها به شرح زیر است :* گروه یک : آمریکا 2 - 2 کرواسی شیلی 1 - 5 نیجریه - نیجریه (مدافع عنوان قهرمانی) با 6 امتیاز مجوز صعود گرفت و تیم های کرواسی با 2 ، آمریکا و شیلی با یک امتیاز دوم تا چهارم هستند.

* گروه دو : انگلیس 0 - 1 برزیل کره جنوبی 1 - 0 گینهکره جنوبی با 6 امتیاز صعود خود را قطعی کرد و تیم های برزیل با 3 و انگلیس و گینه با یک امتیاز دوم تا چهارم هستند.

** برنامه - چهارشنبه 29 مهر و بامداد پنجشنبه 30 مهر : * گروه سه : استرالیا - مکزیک آلمان - آرژانتین - آلمان و مکزیک با 3 امتیاز اول و دوم هستند و آرژانتین و استرالیا بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم جای دارند.

* گروه چهار : بلژیک - هُندوراسمالی - اکوادور - اکوادور با 3 امتیاز صدرنشین است و بلژیک و مالی با یک و هُندوراس بدون امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

از هر گروه تیم های اول و دوم و 4 تیم برتر سوم در گروه های 6 گانه به دور یک هشتم نهایی صعود می کنند.

--این رقابت ها تا بامداد دوشنبه 18 آبان ادامه خواهد یافت ، 24 تیم از 5 قاره در شهرهای کوکیمبو ، لاسِرِنا ، وینیا دل مار ، سانتیاگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال جام جهانی نوجوانان در شیلی / صعود نیجریه و کره جنوبی

فوتبال جام جهانی نوجوانان در شیلی / صعود نیجریه و کره جنوبی