مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مهر 1394 ساعت 10:312015-10-21ورزشي

کاپیتان بومی تیم وحدت الوند همدان: انگیزه بازیکنان رمز موفقیت الوند همدان است


کاپیتان بومی تیم وحدت الوند همدان گفت: انگیزه ای که در تیم وجود دارد رمز موفقیت الوند خواهد شد.

- علیرضا شاهسوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه جای خوشحالی است یک تیم از استان در سطح لیگ حضور دارد، اظهار کرد: همدان بازیکنان مستعدی در رشته فوتبال دارد.

وی گفت: فوتبالیست های استان در حال حاضر در بسیاری از تیم های لیگ برتری و دسته یکی حضور دارند و به موفقیت های خوبی نیز رسیده اند.

کاپیتان بومی تیم وحدت الوند همدان با بیان اینکه در سال های گذشته الوند به برند فوتبال استان تبدیل شده بود خاطرنشان کرد: هر چند این تیم به لیگ دسته دوم سقوط کرده اما همچنان اعتبار و نام آن در فوتبال ایران ماندگار است.

وی ادامه داد: امسال هم تیمی که به نام الوند در سطح لیگ دسته دوم حضور دارد دلخوشی و انگیزه خوبی برای فوتبالیست های همدانی شده تا بتوانند با غیرت در تیم شهر خودشان بازی کنند.

شاهسوند با بیان اینکه شرایط تیم هفته به هفته و با مرور زمان بهتر از قبل خواهد شد تصریح کرد: ما در دو بازی گذشته نتوانستیم به حق خودمان در زمین برسیم.

وی با بیان اینکه زمان می تواند بهترین کمک از نظر هماهنگی بیشتر به تیم الوند باشد، یادآور شد: در بازی اول با اشتباه داور اخراج شدم اما بعد از یک جلسه محرومیت با انگیزه بیشتری برای بازی مقابل تیم صنعت ساری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپیتان بومی تیم وحدت الوند همدان: انگیزه بازیکنان رمز موفقیت الوند همدان است

کاپیتان بومی تیم وحدت الوند همدان: انگیزه بازیکنان رمز موفقیت الوند همدان است