مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مهر 1394 ساعت 13:002015-10-21بين الملل

روحانی اواخر آبان به ایتالیا و فرانسه می رود


یک خبرگزاری غربی گزارش داد که رییس جمهور ایران 23 تا 24 آبان در سفر به ایتالیا، ضمن دیدار با رییس جمهور و نخست وزیر این کشور، با رهبر کاتولیک های جهان هم ملاقات می کند و پس از آن به پاریس می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یک رسانه غربی به نقل از منابع دیپلماتیک از سفر ماه آینده رییس جمهور ایران به ایتالیا، واتیکان و فرانسه خبر داد.

بیست و سوم مهر بود که تلویزیون ایتالیا از سفر رییس جمهور ایران به ایتالیا به دعوت رسمی همتای ایتالیایی وی و در تاریخ 14 و 15 نوامبر (23 و 24 آبان)خبر داده بود.

بر اساس این خبر حسن روحانی در این سفر با سرجیو ماتارلا رییس جمهور و ماتئو رنزی نخست وزیر ایتالیا، دیدار خواهد کرد.

امروز چهارشنبه رویترز هم به نقل از یک منبع دیپلماتیک از سفر 23 و 24 آبان رییس جمهور ایران به ایتالیا خبر داده؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه در برنامه حسن روحانی علاوه بر دیدار با رییس جمهور و نخست وزیر ایتالیا، ملاقات با رهبر کاتولیکهای جهان هم وجود دارد.

این منبع که خبرگزاری رویترز اطلاعاتی درباره آن منتشر نکرده، همچنین از سفر 16 تا 18 نوامبر(25 تا 26) رییس جمهور ایران به پاریس پایتخت فرانسه خبر داده است.

در صورت سفر حسن روحانی به ایتالیا، این اولین سفر اروپایی وی پس از پیروزی در انتخابات و تعیین شدن به عنوان رییس جمهور ایران محسوب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی اواخر آبان به ایتالیا و فرانسه می رود

روحانی اواخر آبان به ایتالیا و فرانسه می رود