مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مهر 1394 ساعت 20:252015-10-21بين الملل

عزیمت دومین گروه از آوارگان اریتره ای و سوری از ایتالیا به فنلاند و سوئد


دومین گروه از آوارگان اریتره ای و سوری چهارشنبه در چارچوب روند دشوارتوزیع 160 هزار آواره در داخل اتحادیه اروپا ، ایتالیا را به مقصد فنلاند و سوئد ترک کردند .

آنجلینو آلفانو وزیر کشور ایتالیا که مانند عزیمت نخستین گروه 19 نفره ای اریتره ای ها به سوئد در فرودگاه رم حضور داشت توضیح داد: این پرواز چارتر قرار است 49 ایتره ای را به تورنیو ( فنلاند) و 19 سوری را به لولئا ( سوئد) منتقل کند.

وی تاکید کرد : این پروازی تحت پرچم اروپا است و پیروزی اروپا و ایتالیا محسوب می شود.

وزیر کشور ایتالیا افزود دهها آواره دیگر قرار است در روزهای آینده به این ترتیب از ایتالیا به دیگر کشورهای اروپایی منتقل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از رم ، به گفته این وزیر ایتالیایی ، طرح انتقال 40 هزار آواره از ایتالیا به بقیه اروپا در طول دو سال آینده کاملا انجام پذیر است .

یک منبع اروپایی در عین حال سه شنبه اعلام کرد توزیع آوارگان در درون اتحادیه اروپا از ایتالیا و یونان پیش از این به سبب فقدان ظرفیت های پذیرش در کشورهای عضو ، در معرض بن بست قرار دارد.

این منبع اروپایی که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد: ما پیش از این عملا همه جاهایی را که کشورهای عضو متعهد شده بودند برای آوارگان در اختیار قرار دهند ، پرکرده ایم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیمت دومین گروه از آوارگان اریتره ای و سوری از ایتالیا به فنلاند و سوئد

عزیمت دومین گروه از آوارگان اریتره ای و سوری از ایتالیا به فنلاند و سوئد