مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مهر 1394 ساعت 09:302015-10-22ورزشي

فوتبال جام جهانی نوجوانان در شیلی / آلمان صعود کرد


شانزدهمین دوره جام جهانی فوتبال نوجوانان کمتر از 17 سال 2015 شب گذشته و بامداد امروز در شیلی پیگیری شد و تیم آلمان با قدرت به دومین برد خود رسید و مجوز صعود را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفیفا ، نتایج و برنامه این رقابت ها و وضعیت سایر گروه ها به شرح زیر است :* گروه یک : - نیجریه (مدافع عنوان قهرمانی) با 6 امتیاز مجوز صعود گرفت و تیم های کرواسی با 2 ، آمریکا و شیلی با یک امتیاز دوم تا چهارم هستند.

* گروه دو : کره جنوبی با 6 امتیاز صعود خود را قطعی کرد و تیم های برزیل با 3 و انگلیس و گینه با یک امتیاز دوم تا چهارم هستند.

* گروه سه : استرالیا 0 - 0 مکزیک آلمان 4 - 0 آرژانتین - آلمان با 6 امتیاز مجوز صعود گرفت و تیم مکزیک با 3 امتیاز دوم است.

تیم های استرالیا با یک و آرژانتین بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم جای دارند.

* گروه چهار : بلژیک 2 - 1 هُندوراسمالی 2 - 1 اکوادور - بلژیک و مالی با 4 امتیاز در رده های اول و دوم جای گرفتند و تیم اکوادور با 3 امتیاز سوم است.

هُندوراس نیز بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

** برنامه - پنجشنبه 30 مهر و بامداد جمعه اول آبان : * گروه سه : آفریقای جنوبی - کره شمالی روسیه - کاستاریکا- روسیه و کاستاریکا با 3 امتیاز اول و دوم هستند و آفریقای جنوبی و کره شمالی بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم جای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال جام جهانی نوجوانان در شیلی / آلمان صعود کرد

فوتبال جام جهانی نوجوانان در شیلی / آلمان صعود کرد