مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آبان 1394 ساعت 12:312015-10-24ورزشي

اگر می خواهند راه مهاجرانی ها را ادامه دهد پسوند اسلامی را از وزارت ارشاد حذف کند


عضو کمیسیون خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: وزیر ارشاد اگر می خواهد راه مهاجرانی ها و مخبلباف ها را ادامه دهد و در برابر این حرمت شکنی همچنان سکوت کند پسوند اسلامی را از وزارت ارشاد حذف کرده و در زیر لوای مکتبی دیگری به اعمال خود بپردازد.

- الهام بیدی عضو کمیسیون خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، در واکنش به حرمت شکنی در روزهای محرم الحرام با تک خوانی یک زن برای امام حسین(ع)، گفت: این اولین باری نیست که ملت مومن ایران اسلامی شاهد هنجار شکنی در حوزه فرهنگ اسلامی هستند.

عده ای گمان می کنند با ترویج فرهنگ های ضد ارزشی راه به سوی سعادت می برند که البته سخت در اشتباه اند.

وی افزود: دادن مجوز تک خوانی به بانوان، پیگیری اصلاح قانون خروج زنان از کشور بدون اجازه همسر، حضور بانوان در ورزشگاه برای تماشای مسابقات ورزشی، حضور در اجلاس هایی چون پکن20+ و برگزاری جشن هایی که رقص و پایکوبی در آن به چشم می خورد از اقدامات دولتی است که مدام در گوش ملت زمزمه می کند: مردم را که نمی شود به زور به بهشت برد! عضو کمیسیون خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه آیا برخی ها می خواهند مردم را به زور به جهنم ببرند؟،اظهار داشت: درست است که وزارت ارشاد و معاونت ریاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر می خواهند راه مهاجرانی ها را ادامه دهد پسوند اسلامی را از وزارت ارشاد حذف کند

اگر می خواهند راه مهاجرانی ها را ادامه دهد پسوند اسلامی را از وزارت ارشاد حذف کند