مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آبان 1394 ساعت 11:062015-10-25بين الملل

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت


نگرانی سازمان ملل از فرار مغزها، افزایش نقش زنان در جامعه و حمایت سران واشنگتن و اسلام آباد از مذاکرات صلح از مهم ترین اخبار افغانستان در هفته گذشته است.

- "، انتقاد از بمباران بیمارستان پزشکان بدون مرز قندوز توسط نیروی هوایی آمریکا، نگرانی سازمان ملل از فرار مغزهای افغانستان، انقلاب آموزشی زنان، حمایت آمریکا و پاکستان از مذاکرات صلح و نگرانی واشنگتن و اسلام آباد از رکود اقتصادی از مهمترین اخبار افغانستان در هفته گذشته است.

واشنگتن پست: تاخت و تاز داعش در افغانستان، بدتر از طالبان روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت: روستانشینان گفتند وقتی جنگ جویان داعش دره مهمند را به تصرف خود درآوردند، بر زخم های دشمنانشان نمک پاشیدند.

سپس، دستان آن ها را در روغن جوش فرو بردند.

اعضای داعش  در حالیکه چشم گروهی از روستاییان را بسته بودند، آن ها را مورد آزار و اذیت قرار داده و مواد انفجاری را  زیر پاهایشان جاگذاری و  منفجر کردند.

فارن پالیسی: نگرانی سازمان ملل متحد از فرار مغزها در افغانستان جان گینگ مدیر عملیات سازمان ملل برای هماهنگی امور بشردوستانه، در مصاحبه ای تلفنی از نیویورک، به فارن پالیسی گفت که موجی از خشونت های طالبان، فعالیت های بشردوستانه را روزبه روز دشوارتر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت