مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آبان 1394 ساعت 12:312015-10-27سياسي

مادورو: اپوزیسیون ونزوئلا به دنبال کودتا علیه انقلاب بولیواری است


رسانه ونزوئلایی کورئو دل اورینوکو به نقل از رییس جمهور ونزوئلا گزارش داد که اپوزیسیون این کشور به دنبال انجام یک کودتا علیه انقلاب بولیواری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز گذشته اعلام کرد که هدف اصلی اپوزیسیون این کشور ایجاد اختلال در روند انتخابات مجلس ونزوئلا نیست بلکه می خواهد از این طریق کودتایی علیه انقلاب بولیواری به راه بیندازد.

وی در این رابطه عنوان کرد که اپوزیسیون ونزوئلا به دنبال تحریک مردم است تا به این روش انتخابات مجلس این کشور در 6 دسامبر (15 آذر) را به شکست منجر کند و شرایط اضطراری برای انقلاب بولیواری به وجود آورد.

مادورو طی اظهارات شدیدالحنی تصریح کرد: آنهایی که باید بدانند، بدانند که انقلاب بولیواری با اجرای طرح های ضد کودتا پیروزی خود در انتخابات مجلس را تضمین خواهد کرد؛ ما هرگز به این انقلاب خیانت نکرده و به آن پشت نمی کنیم.

رییس جمهور ونزوئلا ضمن هشدار درباره حمایت برخی کشورهای خارجی از اپوزیسیون این کشور، از نیروهای انقلاب بولیواری خواست برای دفاع از نتایج انتخابات، برنامه های ضدکودتایی خود را در مرحله اجرا قرار دهند.

وی پس از امضای توافق به رسمیت شناختن نتایج انتخابات مجلس ملی در مقر شورای ملی انتخابات ونزوئلا، خاطرنشان کرد که 6 دسامبر برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: اپوزیسیون ونزوئلا به دنبال کودتا علیه انقلاب بولیواری است

مادورو: اپوزیسیون ونزوئلا به دنبال کودتا علیه انقلاب بولیواری است