مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 آبان 1394 ساعت 15:462015-10-27فرهنگي

وزیر راه و شهرسازی به تماشای آزادراه نشست


وزیر راه و شهرسازی در آستانه اکران عمومی مستند آزادراه به تماشای آن نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، عباس آخوندی  پس از تماشای این مستند (درباره سرنوشت آزادراه تهران ـ شمال) به کارگردانی محسن خان جهانی با اشاره به موضوع آن گفت: موضوعی که این فیلم (سرنوشت آزادراه تهران ـ شمال) به آن پرداخته است، در میان افکار عمومی حساسیت زیادی دارد و مردم پیگیر سرنوشت این موضوع هستند بنابراین موضوع به درستی از سوی فیلم ساز انتخاب شده است.

  این مسوول که در پردیس سینمایی کوروش به تماشای این مستند نشست، با اشاره به مسائل تاریخی مطرح شده در این مستند، خاطرنشان کرد: کارگردان مرور تاریخی  جالبی از گذشته تا حال درباره ی سرنوشت این آزادراه داشته است و از جهتی که در آن توالی تاریخی تصمیمات درباره ی این آزادراه مطرح شده ، مستند خوبی است.

  وزیر راه و شهرسازی در عین حال مطرح کرد: اما اگر قرار باشد تمام ابعاد این ماجرا بررسی شود، مباحث حقوقی، مالی و محیط زیست جای بررسی بیشتری دارد که امیدواریم در مستندهای دیگر به این موضوعات پرداخته شود.

آخوندی گفت: پروژه آزادراه ابعاد حقوقی خیلی پیچیده ای دارد، یکی از پیچیده ترین مسائل حقوقی ایران است و همین طور در بحث توجیه پذیری اقتصادی و مباحث مهندسی جای بحث و بررسی فراوان دارد و صاحب نظران می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه و شهرسازی به تماشای آزادراه نشست

وزیر راه و شهرسازی به تماشای آزادراه نشست