مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آبان 1394 ساعت 12:262015-10-29سياسي

گزارش خبرنگار اعزامی فارس ظریف راهی وین شد


وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست وین درباره سوریه در رأس هیأتی راهی وین پایتخت اتریش شد.

- " به وین، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در رأس هیأتی و به منظور شرکت در نشست وین درباره سوریه دقایقی قبل تهران را به مقصد وین پایتخت اتریش ترک کرد.

مرضیه افخم سخنگوی وزارت خارجه روز گذشته با تأیید دعوت به عمل آمده از ایران برای شرکت در نشست وین گفت: بر اساس دعوت به عمل آمده از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس سوریه، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در رأس یک هیات عالی رتبه سیاسی در اجلاس روز جمعه هشتم آبان ماه در وین به منظور بررسی اوضاع سوریه حضور خواهد یافت.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی عنوان کرد: هیأت کشورمان و هیأت های روسیه و اتحادیه اروپایی در وین و در حاشیه اجلاس پیرامون موضوعات مختلف منطقه ای و سایر موضوعات مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر خواهند داشت و احتمال می رود جلسه هماهنگی موضوعات هسته ای و چگونگی اجرای برجام بین هیات های دو کشور ایران و آمریکا نیز در حاشیه نشست وین برگزار شود.

براساس این گزارش، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقا و سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی و حسین جابرانصاری مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقا و سخنگوی جدید وزارت خارجه ظریف را در این سفر همراهی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش خبرنگار اعزامی فارس ظریف راهی وین شد

گزارش خبرنگار اعزامی فارس ظریف راهی وین شد