مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 آبان 1394 ساعت 23:502015-10-30سياسي

امیرعبداللهیان : ایران راهبرد خود را در فضای پرتضاد نشست بین المللی وین پیش برد


حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و افریقایی وزیر امورخارجه ایران پس از پایان نشست بین المللی وین که در باره سوریه برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران ایرانی درباره این نشست هشت ساعته گفت :اولین مشکلی که وجود داشت این بود که دیدگاههای طرف های مختلف فاصله زیادی با هم داشت, برخی در جلسه شرکت کرده بودند تا دریک بیانیه ای اعلام کنند که طبق جدول زمانبندی شده ,اقای بشار اسد درچه زمانی از قدرت کناره گیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداو سیما از وین ,حسین امیر عبداللهیان گفت :در عین حال برخی بدنبال این بودند که از فرصت این جلسه استفاده کنند برای انکه بتوانند ایده های سیاسی خودشان را در موضوعات مختلف با تمرکزدرسوریه پیش ببرند.

وی تاکید کرد : برای جمهوری اسلامی ایران این موضوع مهمی بود که بتوانیم راهبرد خودمان را در فضای پرتضادی در جلسه پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه امریکاییها طرحی از شب گذشته روی میز قرار داده بودند و طرح مکتوبی را هم روسیه برای برون رفت سوریه از بحران سیاسی ارائه کرده بود,افزود:کار اقای ظریف بسیار دشوار بودبخاطر اینکه فضای غالب در جلسه سمت و سویی داشت که ممکن بود برخی از موضوعات با سیاست ها و نگاه های جمهوری اسلامی ایران ,روسیه و برخی از کشورها در تعارض باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان : ایران راهبرد خود را در فضای پرتضاد نشست بین المللی وین پیش برد

امیرعبداللهیان : ایران راهبرد خود را در فضای پرتضاد نشست بین المللی وین پیش برد