مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آبان 1394 ساعت 10:312015-10-31بين الملل

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت


افزایش شمار پناهندگان افغانستانی، ارتباط مخفیانه طالبان و روسیه، درخواست کابل از مسکو برای تهیه جنگ افزار و زلزله اخیر افغانستان از مهم ترین اخبار افغانستان در هفته گذشته است.

- "، افزایش شمار پناهندگان افغانستانی، ارتباط مخفیانه طالبان و روسیه، درخواست کابل از مسکو برای تهیه جنگ افزار و زلزله اخیر در افغانستان، مهم ترین موضوعاتی هستند که رسانه های جهان در هفته گذشته درباره افغانستان بکار برده اند.

رویترز: تعویق گزارش ناتو در مورد بمباران بیمارستان قندوز رویترز گزارش داد: مقامات سازمان پیمان آتلانتیک شمالی اعلام کرده اند انتشار گزارش این سازمان در خصوص حمله هوایی آمریکا به بیمارستان پزشکان بدون مرز قندوز به تعویق افتاده است.

مقامات ناتو لزوم ادامه تحقیقات ناتو در خصوص این واقعه را علت به تعویق افتادن آن دانستند.

شینهوا: مذاکرات صلح در مثلث آمریکا، پاکستان و افغانستان خبرگزاری شینهوا در گزارشی با اشاره به حمایت واشنگتن و اسلام آباد از روند مذاکرات صلح افغانستان، نوشت: کابل باید از فرصت استفاده کرده و طرحی جدید برای احیای مذاکرات ارائه کند.

بنابر این گزارش، بیانیه ای مشترکی که سران 2 کشور پس از این دیدار منتشر کردند، حاکی از این است که اوباما و نواز شریف از سران طالبان خواستند وارد مذاکرات صلح با کابل شده و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت