مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آبان 1394 ساعت 11:052015-10-31دانش

گرانفروشی به سبک یک دانشگاه در بابل


چه بسا پدرانی که برای تامین هزینه تحصیل فرزند خود شبها را تا صبح در آژانسها، کارگاه ها و مراکز کارگری فعالیت می کنند اما هزینه های قانونی شهریه دانشگاه ها یک طرف و بی انصافی های مرسوم در برخی از موسسات دانشگاهی طرف دیگر پازل هزینه های دانشجویان را تشکیل می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک مازندران، با آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها دانشجویان با تمنای آینده ای بهتر و ساختن سرنوشت خود در حالی پای به دنیای شگفت درسو بحث میگذارند که خیلی زود مشاهدات آنها موجب تغییر ذهنیات قبلی و روبرو شده با واقعیات تلخ مراکز دانشگاهی می شود.

دانشجویان با وجود مشکلات مالی خانواده ها ارتقای سطح علمی و تحصیلی خود را راه حل رسیدن به آینده مطلوب می دانند و چه بسا پدرانی که برای تامین هزینه تحصیل فرزند خود شبها را تا صبح در آژانسها، کارگاه ها و مراکز کارگری فعالیت می کنند اما هزینه های قانونی شهریه دانشگاه ها یک طرف و بی انصافی های مرسوم در برخی از موسسات دانشگاهی طرف دیگر پازل هزینه های دانشجویان را تشکیل می دهد.

در سال تحصیلی جاری یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه علمی و کاربردی استان مازندران در شهرستان بابل صحنه اقدامات عجیب و غریب برخی از افراد برای به اصطلاح "سرکیسه کردن" دانشجویان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی به سبک یک دانشگاه در بابل

گرانفروشی به سبک یک دانشگاه در بابل