مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 آبان 1394 ساعت 14:362015-10-31سياسي

دولت سیاست وابستگی ایران به غرب را در پیش گرفته است


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان گفت: سیاست دولت این است که ایران را به کشورهای غربی وابسته کند؛ درحالی که ایران این توانایی را دارد که به خودکفایی برسد.

- براتی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان"، با تاکید بر لزوم اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: اگر دولت توانایی خود را به بخش داخلی اختصاص دهد و بر اجرای اقتصاد مقاومتی متعهد شود، تمامی مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.

وی افزود: سیاست دولت این است که ایران را به کشورهای دیگر وابسته کند، در حالی که ایران این توانایی را دارد که به خودکفایی برسد، همان طور که در بسیاری از زمینه ها به خودکفایی رسیده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان با تاکید بر اینکه مردم از سیاست های دولت راضی نیستند، بیان داشت: دانشجویان نیز باید صدای اعتراض خود را در خصوص سیاست های اتخاذ شده به دولت برسانند و باید اقدامی مناسب در این زمینه صورت بگیرد؛ چراکه سیاستی که دولت در پیش گرفته است ، غلط است.

براتی با بیان اینکه مسئولان به خارج از مرزهای کشور چشم دوخته اند، تصریح کرد: تاکید دولت بر سرمایه گذاری در خارج از کشور خیانت به مردم است و بر همین اساس بسیاری از کارخانه های داخلی با مشکل مواجه شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیاست وابستگی ایران به غرب را در پیش گرفته است

دولت سیاست وابستگی ایران به غرب را در پیش گرفته است