مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آبان 1394 ساعت 11:512015-11-01سياسي

افتخار ما عکس شهید مدافع حرم است، نه عکس از جان کری در جلسه مذاکره


یکی از فعالان فرهنگی در نامه ای خطاب به رییس جمهور گفت: افتخار ما عکس شهید مدافع حرم است؛ نه عکس از جان کری در جلسه مذاکره و من عکس یادگاری شهید مدافع حرم را به رییس جمهور هدیه می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت، "یکی از فعالان فرهنگی بعد از شهادت یکی از مدافعان حرم در نامه ای خطاب به رییس جمهور گفت: افتخار ما عکس شهید مدافع حرم است، نه عکس از جان کری در جلسه مذاکره و من عکس یادگاری شهید مدافع حرم را به رییس جمهور هدیه می کنم.

متن نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر روحانی سلام علیکم پس از تبریک شهادت همشهری عزیزم، سجاد طاهرنیا که در روز تاسوعای حسینی در حال دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) به حبیب سپاه ملحق شد، به محضر امام زمان (ع) و نایب بر حقش امام خامنه ای عزیز و شما، امیدوارم از کار طاقت فرسای اجرایی کشور، خسته نشده باشید! ببخشید بابت مزاحمتم، چند کلامی حرف دارم و هدیه ای ارزشمند برای شما و دو تن از وزیران پرکار دولت.

ارادت شما به ساحت قدسی شهدا و دفاع مقدس همیشگی است.

جنابعالی حضور پررنگی در اواخر جنگ، اتمام دفاع مقدس و تثبیت قطعنامه 598 داشتید و شخص اول سیاست خارجه ما هم آن روزها در مهد دموکراسی !!! مشق سیاست می کردند برای این روزهای ما.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار ما عکس شهید مدافع حرم است، نه عکس از جان کری در جلسه مذاکره

افتخار ما عکس شهید مدافع حرم است، نه عکس از جان کری در جلسه مذاکره