مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آبان 1394 ساعت 02:112015-11-01فرهنگي

گلزار راغب داستان زندانبانش را با اسم مستعار می نویسد


کیانوش گلزار راغب از نگارش کتاب جدیدش با نام «صوفی گل» خبر داد و گفت: این اثر روایتگر خاطرات زندانبان من است که نام راوی در آن ذکر نمی شود.

- کیانوش گلزار راغب از نگارش کتاب جدیدش با نام صوفی گل خبر داد و گفت: این اثر روایتگر خاطرات زندانبان من است که نام راوی در آن ذکر نمی شود.

کیانوش گلزار راغب، نویسنده، در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، با اشاره به آثار جدید در دست تألیف خود گفت: در حال حاضر قریب به یک سال است که روی موضوع جدیدی کار می کنم که روایتگر خاطرات زندانبانم است.

همانطور که در کتاب عصرهای کریسکان اتفاق جالبی مبنی بر پیدا کردن یکی از دوستانمان بعد از 30 سال بود، در این کتاب نیز اتفاق مشابهی رخ داد.

در کتاب عصرهای کریسکان راوی کتاب، امیر سعیدزاده، با من در زندان های حزب کومله هم بند بود، اما پس از آزادی ما به مدت 30 سال همدیگر را ندیدیم.

وی ادامه داد: در کتاب جدید که با نام صوفی گل منتشر می شود، داستان زندگی زندان بانم در زندان های حزب کومله را روایت خواهم کرد.

من با راوی کتاب 30 سال دوست بودم و رفت وآمد خانوادگی داشتم، اما نمی دانستم که او زندان بان من است.

تا اینکه روزی او این مسئله را مطرح کرد و گفت که از طرح این موضوع همیشه واهمه داشته است و می ترسیده که دوستی مان به نوعی تحت الشعاع این مسئله قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزار راغب داستان زندانبانش را با اسم مستعار می نویسد

گلزار راغب داستان زندانبانش را با اسم مستعار می نویسد