مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آبان 1394 ساعت 05:402015-11-02بين الملل

ادعای جان بولتون: ایران دیر یا زود به تسلیحات هسته ای خواهد رسید


نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد در نشست یهودیان جمهوریخواه آمریکا گفت: ایران دیر یا زود به تسلیحات هسته ای خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اینترنتی جروز الم پست،نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد در زمان جورج بوش در نشست یهودیان جمهوریخواه در لاس وگاس گفته است تعامل اوباما با ایران بازی خطرناکی است.

جان بولتون گفت که مشروعیت بخشیدن به ایران موجب تقویت نفوذ روسیه می شود که مانند ایران از رژیم بشار اسد در سوریه حمایت می کند.

وی که درباره دورنمای ایران و اسراییل در خاورمیانه صحبت می کرد، گفت: تنها پرسش این است که آیا ایران دیر یا زود بمب می خواهد.

آنچه که درباره تهدید مستقیم اتمی نادیده گرفته شده است این حقیقت است که اگر حامی جهانی تروریسم بین الملل به بمب برسد،فرار موثر از مجازات خواهد داشت.

نتیجه این خواهد بود که این کشور از کشوری بد به کشوری هسته ای تبدیل خواهد شد و خود را از هر نوع محدودیت های دیپلماتیک و مالی آزاد خواهد کرد و موجب خواهد شد تروریسم منطقه ای تقویت شود.

این اظهارات فقط یک روز پس از آن مطرح شد که ا یران دعوت شرکت در گفتگوهای سازمان ملل متحد در وین به منظور یافتن راه حلی برای مناقشه سوریه را پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای جان بولتون: ایران دیر یا زود به تسلیحات هسته ای خواهد رسید

ادعای جان بولتون: ایران دیر یا زود به تسلیحات هسته ای خواهد رسید