مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آبان 1394 ساعت 13:252015-11-02دانش

تطبیق کادر آموزشی فنی و حرفه ای با تعداد اعضای هیات علمی


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از تصویب آیین نامه دستورالعمل تطبیق کادر آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای با تعداد اعضای هیات علمی، توسط هیات امنای این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر مسعود شریفی در نشستی که به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد، با اشاره به تفکیک دانشگاه فنی و حرفه ای از وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال 1390 طبق ماده 23، 5 آموزشکده فنی و حرفه ای از وزارت آموزش و پرورش جدا شده و به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیوستند.

متاسفانه این دانشگاه در دو یا سه سال گذشته چندان شناخته نشده بود اما در یک سال اخیر با فرهنگ سازی های لازم انجام شده، این دانشگاه یکی از سه ابر دانشگاه بزرگ دولتی کشور است.

وی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای دارای بیش از 1500 دانشجو و 172 مرکز در کل ایران است، افزود: بیش از 60 مرکز دانشگاه فنی و حرفه ای قابلیت تبدیل به دانشکده شدن را دارند و با توجه به درخواست دانشگاه فنی و حرفه ای از وزارت علوم، به زودی شاهد تبدیل بیش از 50 مرکز و آموزشگاه به دانشکده خواهیم بود.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه مراکز این دانشگاه تک جنسیتی هستند، اظهار کرد: علت این امر این است که این دانشگاه قبلا متعلق به وزارت آموزش وپرورش بوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تطبیق کادر آموزشی فنی و حرفه ای با تعداد اعضای هیات علمی

تطبیق کادر آموزشی فنی و حرفه ای با تعداد اعضای هیات علمی