مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 11:112015-11-03سياسي

تکمیل دانشگاه کوثر خراسان شمالی نیازمند 52 میلیارد ریال اعتبار است


سرپرست دانشگاه کوثر خراسان شمالی گفت: تکمیل پروژه ساخت ساختمان آموزشی 19 مهر دانشگاه کوثر، 52 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

- محمدعلی رباط جزی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد" اظهار داشت: دانشگاه کوثر خراسان شمالی یک طرح عمرانی از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب در دست پیگیری دارد که تاکنون 25 درصد رشد دارد.

رباط جزی بدون اشاره به اعتبارات جذب شده و با بیان اینکه اعتبار موجود برای 40 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه مزبور است افزود: تکمیل پروژه ساخت ساختمان آموزشی 19 مهر، 52 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

سرپرست دانشگاه کوثر بابیان اینکه دانشگاه کوثر تنها دانشگاه جامع تک جنسیتی شرق کشور است گفت: کمبود فضا از دغدغه های اصلی این دانشگاه است و نبود فضای کافی سبب کاهش نرخ رشد تنها دانشگاه تک جنسیتی شمال شرق کشور می شود.

وی درباره پیگیری های انجام شده برای دریافت زمین برای دانشگاه کوثر اظهار داشت: با توجه به درخواست دفتر شورای گسترش و وزارت علوم، دست کم 100 هکتار از اداره کل راه و شهرسازی استان درخواست شده که در فاز اول 10 هکتار به این دانشگاه واگذارشده است.

رباط جزی درباره گلایه دانشجویان درزمینهٔ سطح پایین علمی در این دانشگاه گفت: نخستین رسالت دانشگاه، پرداختن به امور آموزش بوده و ایجاب می کند که دانشگاه در مسیر تعالی آموزش وپرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل دانشگاه کوثر خراسان شمالی نیازمند 52 میلیارد ریال اعتبار است

تکمیل دانشگاه کوثر خراسان شمالی نیازمند 52 میلیارد ریال اعتبار است