مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 14:112015-11-03فرهنگي

پایگاه های خبری فاقد مجوز در مازندران فیلتر می شود


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: تمام پایگاه های خبری فاقد مجوز استان در آینده ای نزدیک فیلتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عباس زارع در نشست صمیمی اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: براساس آخرین تغییرات در اساس نامه خانه مطبوعات در کل کشور قرار شد که پایگاه های خبری فاقد مجوز فیلتر شوند که تاکنون 46 پایگاه خبری در استان موفق به اخذ مجوز شدند و از بقیه نیز می خواهیم تا هرچه زودتر نسبت به دریافت مجوز پایگاه های خویش اقدام کنند.

وی افزود: از آنجایی که خانه مطبوعات مازندران به عنوان متولی سامان دهی اصحاب رسانه و هنر دارای 850 عضو بود که این رقم واقعی نبود، بنابراین اقدام به ساماندهی در این مورد گرفتیم.

معاون فرهنگی اداره ‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به ساماندهی اعضای خانه مطبوعات، بیان کرد: افرادی که دارای حداقل یک سال سابقه کار بیمه ای بودند مشمول طرح مجدد بیمه می شوند که برای مدتی قطع شده بود.

وی با بیان اینکه پالایش و ساماندهی اعضای خانه مطبوعات از حوزه رسانه شروع شد، تاکید کرد: از اصحاب رسانه و قلم می خواهیم تا ما را در اجرای موفق این امر حمایت کنند تا اعضای خبرنگاران واقعی مازندران مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های خبری فاقد مجوز در مازندران فیلتر می شود

پایگاه های خبری فاقد مجوز در مازندران فیلتر می شود