مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 15:562015-11-03اجتماعي

کاشت «گز» و نهال در مناطق تشکیل ریزگردهای نمکی دریاچه ارومیه


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی، از کاشت «گز» و انواع نهال در مناطق تشکیل ریزگردهای نمکی خبر داد و گفت: تا مهرماه سال آینده نهال ها به ارتفاع قد انسان می رسد و توده های گیاهی تشکیل یافته، - مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی، از کاشت گز و انواع نهال در مناطق تشکیل ریزگردهای نمکی خبر داد و گفت: تا مهرماه سال آینده نهال ها به ارتفاع قد انسان می رسد و توده های گیاهی تشکیل یافته، باعث جلوگیری از انتشار نمک ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، خلیل ساعی در دیدار انجمن فعالان محیط زیست سبز اندیشان با استاندار آذربایجان شرقی در زمینه دریاچه ارومیه، با تاکید بر اینکه در ستاد احیای دریاچه ارومیه، مسئولیت بخشی از احیا بر عهده خود مردم و فعالان محیط زیست است، اظهار داشت: احیای دریاچه ارومیه باید در تا پایان زمان تعیین شده، یعنی سال 1402 به نتیجه برسد.

وی با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت سازمان های مردم نهاد در زمینه فرهنگی و اجتماعی محیط زیست استفاده کرد، افزود: فرهنگ سازی در مناطق همجوار دریاچه ارومیه برای صرفه جویی در مصرف آب و کمک به ستاد احیا، ضروری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی، کاشت گز و انواع نهال در مناطق تشکیل ریزگردهای نمکی را یکی از اقدامات شاخص ستاد احیا برشمرد و گفت: تا مهرماه سال آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت «گز» و نهال در مناطق تشکیل ریزگردهای نمکی دریاچه ارومیه

کاشت «گز» و نهال در مناطق تشکیل ریزگردهای نمکی دریاچه ارومیه