مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آبان 1394 ساعت 18:252015-11-03فرهنگي

یک کارگردان سینما: باید سینما را به زندگی مردم نزدیک کرد


" علیرضا داوود نژاد کارگردان فیلم روغن مار در نشست نقد فیلمش گفت: من ساختن اینگونه فیلم ها را دوست دارم و خسته نمی شوم زیرا سینما را باید به زندگی مردم نزدیک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این کارگردان سینما در جمع دوستداران فیلم و دانشجویان سینما در تالار حوزه هنری اصفهان افزود: اگر باور داشته باشیم که سینما هنر خوب دیدن و خوب شنیدن است، می توان درباره برخی مسائل سخن گفت.

وی افزود: منبع الهام ما برای ساختن یک فیلم چیزی جز زندگی نیست و چنانچه ما خوب نبینیم و خوب نشنویم نمی توانیم فیلم خوبی بسازیم.

داوونژاد افزود: جذابیت آدم ها و روابط آنها با یکدیگر آنقدر برایم شیرین است که هیچیک از مشکلات مانع کارم نمی شود.

این کارگردان سیمنا اظهارکرد: در مملکتی که مردم از فیلم و سینما بخوبی استقبال کنند، ابتکار عمل از دست فیلم سازان و تولید کنندگان سینما خارج نمی شود و مردم این کشور به محصولات سینمای ترکیه، هند و حتی شبکه های ماهواره ای نیازی ندارند.

این کارگردان سینما با بیان اینکه ما هر روز از زندگی دور می شویم و جامعه نیز متوجه این مهم نیست، افزود: همه تلاش من این است که سینما را به زندگی مردم نزدیک کنم.

داوود نژاد گفت: تولیدات انبوه سینما به سمت دور شدن از احساسات و زندگی مردم است و ما باید از گسترش این فاصله جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارگردان سینما: باید سینما را به زندگی مردم نزدیک کرد

یک کارگردان سینما: باید سینما را به زندگی مردم نزدیک کرد