مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آبان 1394 ساعت 14:062015-11-04سياسي

احسان مازندرانی تفهیم اتهام شد


وکیل مدافع مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان گفت: احسان مازندرانی که چند روز گذشته بازداشته شد، گویا تفهیم اتهام شده است.

- سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم" در پاسخ به این سئوال که آیا با ملاقات حضوری مهدی هاشمی موافقت شد یا خیر اظهار کرد: متاسفانه دادستانی به درخواست ما مبنی بر ملاقات حضوری وکلای مهدی هاشمی با وی، پاسخ منفی داده و طبق پیگیری هایی که از آقای خدابخشی معاون دادستان کردم، با ملاقات حضوری وکلا موافقت نشده است.

وکیل مدافع مهدی هاشمی با بیان اینکه ملاقات های خانواده مهدی هاشمی با وی پابرجاست گفت: دادستانی فقط با تقاضای ملاقات حضوری وکلا موافقت نکرده و افراد خانواده با مهدی هاشمی یک هفته به صورت حضوری و یک هفته به صورت تلفنی ملاقات دارند.

علیزاده طباطبایی با بیان اینکه موکلش بر انتشار مشروح مذاکرات جلسه دادگاه خود به منظور تنویر افکار عمومی، اصرار دارد افزود: بر همین اساس، نامه ای را به رییس قوه قضاییه نوشتیم و درخواست کردیم جلسه دادگاه از صدا و سیما پخش شود زیرا معتقدیم دادگاه موکلم از دادگاه بابک زنجانی مهمتر نیست که اکنون از صدا و سیما پخش می شود.

وکیل مدافع مهدی هاشمی ابراز امیدواری کرد این درخواست موکلش مبنی بر پخش مشروح جلسات دادگاه، مورد موافقت رییس دستگاه قضا قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احسان مازندرانی تفهیم اتهام شد

احسان مازندرانی تفهیم اتهام شد