مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آبان 1394 ساعت 13:512015-11-05دانش

نخستین سمینار علم، کارآفرینی و اشتغال در اراک برگزار می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: نخستین سمینار علم کارآفرینی و اشتغال آبان امسال درتالار فردوسی دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا نظام آبادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین سمینار علم ،کارآفرینی و اشتغال در دفتر واحد اراک برگزار شد با اشاره به اهمیت انجام امور کارآفرینی و پژوهشی در دانشگاه ها اظهار داشت: توسعه کمی و کیفی خدمات دانشگاه در رابطه با برنامه های کارآفرینی و پژوهشی انجام می شود و دانشگاه آزاد اسلامی پژوهش های کاربردی را عاملی برای تحقق شاخص های تولید علم می داند.

وی افزود: امسال برای نخستین بار در تقویم هجری شمسی 19 آبان به نام روزجهانی علم در خدمت صلح و توسعه نام گذاری شده و این سمیناربه منظور گرامی داشت این روز برگزارمی شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به نقش دانشگاه آزاد در ارتقاء سطح علمی کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با داشتن زیرساخت های لازم و امکانات علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی و استفاده از استادان مجرب و متعهد و ایجاد فرصت برای ورود علاقه مندان به دوره های آموزش عالی به ویژه جوانان نقش بسیار مهمی در توسعه کمی و کیفی مراکز آموزش عالی کشور ایفا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سمینار علم، کارآفرینی و اشتغال در اراک برگزار می شود

نخستین سمینار علم، کارآفرینی و اشتغال در اراک برگزار می شود