مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آبان 1394 ساعت 09:052015-11-06اقتصادي

پرداخت وام خودرو تا اردیبهشت 95


سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو از پرداخت وام 25میلیون تومانی خودرو تا اردیبهشت 95 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمدرضا نعمت زاده در سی و پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری خودرو که با حضور اعضای شورا برگزار شد، افزود: تمام سیاستگذاریهای ما در بخش صنعت خودرو، باید منطبق بر واقعیتها و بر اساس منافع ملی باشد.

وی محور اصلی سیاستهای صنعت خودرو را در آینده و حتی در مشارکت با شرکتهای بین المللی و معتبر دنیا، تأکید بر ساخت داخل ذکر کرد و گفت: خودروهایی که زیر 40 درصد ساخت داخل دارند از سال آینده دچار مشکل خواهند شد و اگر ساخت داخل محدود داشته باشیم نمی توانیم با شرکتهای خارجی همکاری کنیم و این موضوعی است که باید شرکتهای خودروسازی نیز به آن توجه داشته باشند.

به گفته نعمت زاده؛ مردم باید از تلاشهای خودروسازان در زمینه ارتقای کیفیت مطلع شوند چرا که با اطلاع رسانی مناسب از بهبود کیفیت توسط خودروسازان، مردم نیز حمایت خود را از تولید داخل به عمل خواهند آورد.

وی در ادامه با بیان "افراط و تفریط در سیاستهای تولیدی و صنعتی برای ما مشکل ساز خواهد بود" خاطرنشان کرد: ما باید یاد بگیریم چه در بخش دولتی و چه بخش خصوصی براساس منافع ملی و اقتدار کشور رفتار کنیم چرا که در غیر این صورت صنعت خودرو نمی تواند بالنده عمل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام خودرو تا اردیبهشت 95

پرداخت وام خودرو تا اردیبهشت 95