مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آبان 1394 ساعت 11:102015-11-06ورزشي

فدراسیون تنیس روی میز بالاخره صاحب رییس می شود


فدراسیون تنیس روی میز روز 16 آبان ماه رییس خود را می شناسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز در حالی روز شنبه 16 آبان برگزار می شود که این رشته در حال توسعه در ایران باید مسیر دشوار کسب سهمیه المپیک 2016 را طی کند.

تنیس روی میز جزو رشته هاdی است که در در سال های اخیر توان مندی های خود را به رخ ورزش ایران کشیده و نشان داده در صورت سرمایه گذاری و توجه می توانیم در آینده شاهد مدالهای جهانی و حتی المپیکی در این رشته باشیم.

حال باید دید فردی که برای در پانزدهمین دوره ریاست فدراسیون تنیس روی میز به فعالیت خواهد پرداخت آیا می تواند این رشته را به پیشرفت برساند یا خیر؟ برای مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز 18 نامزد تایید صلاحیت شدند که مهرداد بابادی وند پیش از برگزاری مجمع انصراف خود را اعلام کرد.

مهدی آرمندنیا، پیمان ابوالحسنی، مهران احدی، سید محمد شروین اسبقیان، محمدباقر پسران، حمیدرضا ثمری خلج، بهنام حبیب زاده، محمد زارع پور اشکذری، جمشید زارع جمال آبادی، سیداحمد صفوی زاده، علیرضا طالب، حسین عزیزی بروجنی، مهرداد علیقارداشی، امیر عمیدی، فاطمه کیوانی، علیرضا حاجی سید محسنی و رضا نیک بخش 17 نامزدی هستد که برای بدست آوردن پست ریاست فدراسیون تنیس روی میز با یکدیگر رقابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون تنیس روی میز بالاخره صاحب رییس می شود

فدراسیون تنیس روی میز بالاخره صاحب رییس می شود