مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آبان 1394 ساعت 13:212015-11-06ورزشي

رییس هیئت تنیس استان قم خبر داد دعوت تنیس بازان قم به اردوی تیم ملی پسران ایران


تنیس بازان قم با درخشش در رقابت های قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی تنیس پسران ایران دعوت شدند.

- غلامرضا خانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: سرمایه گذاری بر روی رده های سنی پایه در مسیر پیشرفت تنیس قم بسیار مفید و اثرگذار بود و نفراتی که از این طریق به عنوان چهره های مستعد این رشته شناسایی شدند در ادامه برنامه های هیئت زیر نظر مربیان مجرب تنیس قم پرورش یافتند.

رییس هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: قم در تنیس استعدادهای بسیار خوبی دارد و خوشبختانه خانواده ها نیز به برنامه های هیئت اعتماد بسیار خوبی کرده اند و نونهالان، نوجوانان و جوانان بسیاری در مقایسه با سال های قبل از دهه 1390 به این رشته گرایش پیدا کرده اند.

وی یاد آور شد: نتیجه سرمایه گذاری بر روی رده های سنی پایه و استفاده از مربیان با دانش این رشته ورزشی این است که خوشبختانه تنیس قم در سطح کشور توانست موفقیت های بسیار خوبی کسب کند و جایگاه خود را در رتبه بندی فدراسیون تنیس نیز به شکل چشمگیری ارتقاء بدهد.

خانی بیان کرد: بعد از اینکه استعدادهای این رشته را در رده های سنی مختلف شناسایی کردیم برای حضور موفق در مسابقات داخلی اعم از لیگ و قهرمانی کشور برنامه ریزی شد و اکنون ویترین بسیار پررنگی از مدال ها، کاپ ها و مقام های کسب شده توسط تنیس بازان قم از این رقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت تنیس استان قم خبر داد دعوت تنیس بازان قم به اردوی تیم ملی پسران ایران

رییس هیئت تنیس استان قم خبر داد دعوت تنیس بازان قم به اردوی تیم ملی پسران ایران