مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آبان 1394 ساعت 19:112015-11-06سياسي

روز پایانی رزمایش الی بیت المقدس 4 در شهرستان دامغان برگزار شد


دومین روز از رزمایش بزرگ الی بیت المقدس چهار شهرستان دامغان با حضور بیش از یک هزار بسیجی و تمرین تاکتیک های مختلف نظامی با رمز لبیک یا رسول الله برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هشت گردان از بسیجیان شهرستان دامغان در قالب پنج گردان بیت المقدس، دو گردان الزهرا(س) و یک گردان امام حسین(ع) در دومین روز از رزمایش الی بیت المقدس چهار شهرستان دامغان یادبود سردار شهید حاج حسن شاطری در منطقه اردوگاه قدس این شهرستان پس از برگزاری مراسم سان مسئولان استانی و شهرستانی در مراحل مختلف این تمرین دفاعی شرکت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در محل برگزاری این رزمایش، سنجش و تمرین آمادگی نیروها در مقابله با حمله غافلگیرانه دشمن فرضی، اجرای عملیات پدافند ثابت منطقه ای و مقابله با هجوم دشمن فرضی، تاکتیک های دفاعی ضد هلی برد جهت جلوگیری از عملیات هلی برد و نفوذ دشمن و امداد رسانی به مجروحان را از جمله مراحل مختلف روز دوم این رزمایش برشمرد.

سید محمد رضا حسینی با یادآوری ضرورت و تأثیرات مثبت برگزاری این گونه رزمایش ها در بالابردن توانمندی های دفاعی بسیجیان، گفت: پیام حضور پرشمار و با اراده بسیجیان شهرستان دامغان و دیگر شهر های استان سمنان و جای جای ایران اسلامی در رزمایش هایی نظیر الی بیت المقدس، آمادگی کامل جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز پایانی رزمایش الی بیت المقدس 4 در شهرستان دامغان برگزار شد

روز پایانی رزمایش الی بیت المقدس 4 در شهرستان دامغان برگزار شد