مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 آبان 1394 ساعت 23:562015-11-06فرهنگي

طراحی سایت جدید شابک و برگزاری نشست های اهالی قلم با معاون فرهنگی ارشاد


مدیرعامل خانه کتاب از طراحی وب سایت جدید شابک با امکان ارتباط الکترونیک ناشران و معاون فرهنگی ارشاد خبر داد و گفت: از هفته کتاب نشست های رودرروی نویسندگان و اهالی قلم با معاون فرهنگی ارشاد نیز آغاز می شود.

- مجید غلامی جلیسه مدیرعامل خانه کتاب در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، از طراحی جدید وب سایت شابک خبر داد و گفت: از این سایت همزمان با هفته کتاب رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که در چند وقت اخیر رخ داده ایجاد امکان ارتباط الکترونیکی اهل قلم با معاون فرهنگی وزارت ارشاد است ، ما این امکان را در سایت شابک نیز برای ناشران ایجاد کرده ایم ، هم چنین از طریق این وب سایت ناشران از طریق ارتباط الکترونیک کلیه امور خود را پیگیری خواهند کرد و نیازی به مراجعه حضوری و تلفنی نخواهند بود ، ارتباط با معاون فرهنگی ارشاد نیز می تواند مشکلات و دغدغه های ناشران را با بدنه اصلی وزرات ارشاد و شخص صالحی برطرف کند.

جلیسه هم چنین از برگزاری سسله نشست هایی با حضور اهالی قلم و معاون فرهنگی وزارت ارشاد خبر داد و گفت: این نشست های رودررو از هفته کتاب آغاز می شود، نخستین جلسه آن نیز با حضور بیش از 100 نویسنده عاشورایی هفته آینده برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سایت جدید شابک و برگزاری نشست های اهالی قلم با معاون فرهنگی ارشاد

طراحی سایت جدید شابک و برگزاری نشست های اهالی قلم با معاون فرهنگی ارشاد