مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آبان 1394 ساعت 10:462015-11-07بين الملل

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت


نابودی بزرگترین اردوگاه آموزشی القاعده در افغانستان، اوضاع نابسامان زلزله زدگان کابل و اسلام آباد و هزینه 43 میلیاردی برای ساخت یک پمپ گاز در شبرغان از مهم ترین اخبار انعکاس یافته افغانستان در رسانه های جهان طی هفته گذشته است.

- "، نابودی بزرگترین اردوگاه آموزشی القاعده در افغانستان، اوضاع نابسامان زلزله زدگان کابل و اسلام آباد، هزینه 43 میلیاردی برای ساخت یک پمپ گاز در شبرغان و امضای 3 قرارداد مهم بین کابل و پکن، از مهم ترین اخبار افغانستان در هفته گذشته است.

رویترز: ایتالیا شمار نظامیان خود را در افغانستان افزایش می دهد رویترز گزارش داد: دومنیکو روسی معاون وزارت دفاع ایتالیا در نشستی در مجلس نمایندگان این کشور گفت: دولت تصمیم گرفته است تا پایان سال جاری میلادی، شمار نظامیان خود را در افغانستان جهت جبران بازگشت نیروهای اسپانیولی از منطقه که نقش نیروهای حفاظتی را داشتند، افزایش دهد.

وی تاکید کرد: دولت برای تضمین ادامه ماموریت آموزشی در بخش هرات ، تصمیم به برنامه ریزی مجدد بازگشت برخی از ظرفیت ها و افزایش شمار نیروها تا پایان سال 2015 گرفته است تا بدین ترتیب بتواند به میران کافی بازگشت نیروهای اسپانیولی را جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت

نگاه رسانه های جهان به افغانستان در هفته ای که گذشت