مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آبان 1394 ساعت 14:562015-11-07سياسي

پارلمان اروپا خواستار نظارت بر انتخابات ونزوئلا شد


رسانه ونزوئلایی ال اونیورسال گزارش داد که نمایندگان پارلمان اروپا خواستار حضور این پارلمان در روند برگزاری انتخابات مجلس ونزوئلا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، رامون خائورگی نماینده اسپانیایی پارلمان اروپا روز گذشته اعلام کرد که نمایندگان این پارلمان خواستار حضور پارلمان مذکور در روند انتخابات مجلس ونزوئلا هستند.

خائورگی که در حال حاضر برای انجام مأموریتی از سوی پارلمان اروپا در ونزوئلا به سر می برد، عنوان کرد که حضور نمایندگان سیاسی تمامی احزاب شرکت کننده در انتخابات مجلس ونزوئلا، اعتبار سیستم انتخاباتی این کشور را بهبود خواهد بخشید.

وی در ادامه افزود که 6 دسامبر (15 آذر) ممکن است به یک روز تاریخی در تقویم ونزوئلا تبدیل شود چرا که طی این انتخابات شرایط آینده این کشور آمریکای لاتینی مشخص خواهد شد.

خائورگی که از اعضای حزب کارگران سوسیالیست اسپانیا نیز محسوب می شود، تصریح کرد که انتخابات های برگزار شده در ونزوئلا تاکنون در کمال صحت برگزار شده اند و هیچ گونه تقلب انتخاباتی در این کشور آمریکای جنوبی ثبت نشده است.

نماینده اسپانیایی پارلمان اروپا همچنین خاطرنشان کرد که درباره تجهیزات فنی انتخابات ونزوئلا نیز تاکنون شکایتی ثبت نشده است اما نگرانی هایی در این زمینه وجود دارد که از بی عدالتی احتمالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اروپا خواستار نظارت بر انتخابات ونزوئلا شد

پارلمان اروپا خواستار نظارت بر انتخابات ونزوئلا شد