مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آبان 1394 ساعت 19:452015-11-07سياسي

عسکر اولادی؛ سیاستمداری مزین به تدین، تخلق و تفکر


معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت دومین سالگرد فقدان یار دیرین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، مجاهد صادق مرحوم حاج حبیب الله عسکر اولادی پیامی را صادر کرد.

منصور قمشه به مناسبت دومین سالگرد فقدان یار دیرین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، مجاهد صادق مرحوم حاج حبیب الله عسکر اولادی پیامی را صادر کرد که متن آن بدین شرح است:چهاردهم آبان ماه مصادف با دومین سالروز فقدان بزرگ مردی است که زندگی پرخاطره و مخاطره او با اتفاقات تاریخ معاصر ایران گره خورده و عجین شده است.

حاج حبیب الله عسکراولادی را می توان به جد یکی از تاثیرگذارترین افرادی دانست که از ابتدای تکوین نهضت اسلامی به رهبری و زعامت حضرت امام خمینی (ره) در بطن رویدادهای انقلاب اسلامی حضور داشت و به عنوان یک چهره پرتلاش در عرصه های مختلف قبل و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب به ایفای وظیفه پرداخت.

مرور تاریخ انقلاب اسلامی حکایت از همراهی و نقش پذیری های مومنانه و اثرگذار آن فقید سعید است که در این میان ارادت به مرجعیت و روحانیت اصیل و تبعیت وی از ولایت فقیه از درخشندترین زوایای شخصیت این اسوه تقوا و مبارزه است.

مرحوم حاج حبیب الله عسکر اولادی که در خانواده ای متدین و مذهبی رشد یافته بود در محضر عارف وارسته مرحوم حاج محمد حسین زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسکر اولادی؛ سیاستمداری مزین به تدین، تخلق و تفکر

عسکر اولادی؛ سیاستمداری مزین به تدین، تخلق و تفکر