مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آبان 1394 ساعت 14:552015-11-08اقتصادي

حضور 910 شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو تهران


دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که بزرگترین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو خاورمیانه محسوب می شود،امسال با حضور صد ها شرکت داخلی و خارجی،رکودی جدید در برگزاری نمایشگاههای بین المللی برجای گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران؛در این نمایشگاه که از 25 تا 28 آبان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود،910 شرکت داخلی و خارجی؛ نوین ترین تجهیزات، صنایع و خدمات مرتبط با حوزه قطعات و مجموعه های خودرو را به نمایش می گذارند.

از این تعداد 421 شرکت داخلی و 489 شرکت نیز خارجی است.

اهمیت بازار خودرو ایران موجب شده است تا بسیاری از کشورهای مختلف جهان با پیشی گرفتن از یکدیگر به سمت بازار کشورمان سوق پیدا کنند تا جایگاهی در این بازار رو به روشد داشته باشند.

در دهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت هایی از 20 کشور آلمان، ترکیه، ژاپن، ایتالیا، هند، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، بلژیک، چین، تایوان، تایلند،کره جنوبی، هلند، اتریش، دانمارک، امارات متحده عربی، استرالیا، بنگلادش، مالت نیز نوین ترین تولیدات و تجهیزات خودر را ارائه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 910 شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو تهران

حضور 910 شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو تهران