مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آبان 1394 ساعت 15:252015-11-09فرهنگي

فیلم «مصائب چارلی» در دو جشنواره اتریشی


فیلم مصائب چارلی اولین اثر سینمایی علیرضا سعادت نیا در تازه ترین حضور جهانی اش در چهاردهمین دوره جشنواره رونی اشتاد فیلم اتریش به نمایش در آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فیلم مصائب چارلی که در بخش مسابقه اصلی فیلم های داستانی بلند (سینمایی) این جشنواره حاضر است، در نخستین روز جشنواره که از روز 14 آبان امسال آغاز شد، اولین نمایش خود را داشت و در روز 17 آبان نیز نمایش دوم خود را پشت سر گذاشت.

داستان مصائب چارلی درباره کاک آزاد، مردی است که سال ها آپاراتچی و عاشق سینمای کلاسیک به ویژه فیلم های چارلی چاپلین بوده است.

او اکنون به دلیل جنگ و ویرانی کشور عراق، به فروش نفت روی آورده است، اما روزی در بازار کهنه فروش ها، آپاراتی را که سال ها با آن به نمایش فیلم پرداخته، می بیند و تصمیم می گیرد سینمای سیار راه بیاندازد.

این فیلم پیش از این در شهریور گذشته در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم سرزمین مادری نو در شهر فریشتاد اتریش به نمایش در آمد.

در جلسه پرسش و پاسخ فیلم مصائب چارلی در این جشنواره، اتو رایتر از منتقدان سینمای اتریش با اشاره به ابعاد چند فرهنگی فیلم مصائب چارلی و طرح مساله عشق به سینما و انسان در یک کشور جنگ زده، احترام به اعتقادات و ملیت های گوناگون از جمله مسلمانان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم «مصائب چارلی» در دو جشنواره اتریشی

فیلم «مصائب چارلی» در دو جشنواره اتریشی