مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 14:362015-11-10سياسي

سعد الله زارعی:انتفاضه سوم خودجوش و غیر مسلح است


فلسطینی ها ظرفیت های محدودی دارند ما نمی توانیم از آن ها توقع داشته باشیم که در هر مسئله جهانی و بین المللی دخالت داشته باشند و موضع داشته باشند طبیعتا آنها ملاحظاتی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"،سعد الله زارعی در گفت وگو با فردا گفت: دفاع از قدس یعنی در جبهه جمهوری اسلامی ایران بودن، دفاع از کلیت فلسطین و تمامیت فلسطین یعنی در جبهه ایران بودن، پیگیری بازگشت آوارگان فلسطین به خانه هایشان یعنی در جبهه جمهوری اسلامی بودن دفاع از آرمان محو اسراییل یعنی در جبهه جمهوری اسلامی بودن بنابراین این هاست که گروه های مقاومت فلسطین را به ایران نزدیک یا دور می کند.

مسوول موسسه تحقیقاتی پژوهشی اندیشه سازان نور در گفتگو با فردا، با اشاره به مفهوم تسلیح کرانه باختری که سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، گفت: تسلیح کرانه باختری طبیعتا فرآیند زمان براست و بایستی کسانی که آرمان فلسطین را در دنیا دنبال می کنند و از جمله در ایران باید آن را مد نظر قرار دهند و اما این مقوله ای نیست که در زمان کوتاه مدت انجام شود .

وی ادامه داد: در بحث انتفاضه، انتفاضه مردم فلسطین خودجوش و غیر مسلح است و بیش از یک ماه از زمان آغاز آن می گذرد و بر مبنای یک حرکت اجتماعی و مدنی شکل گرفته و بنابراین تسلیح کرانه باختری ارتباط دارد با تهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعد الله زارعی:انتفاضه سوم خودجوش و غیر مسلح است

سعد الله زارعی:انتفاضه سوم خودجوش و غیر مسلح است