مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آبان 1394 ساعت 17:202015-11-10سياسي

تشکیل خانه های هلال در روستاها و شهرها


دبیر کل هلال احمر کشور گفت که در شرایط فعلی هوشیاری و همچنین آمادگی سازمان هلال احمر باید حتی از نیروهای مسلح بالاتر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، علی اصغر احمدی ظهر سه شنبه در دیدار با استاندار البرز، با بیان اینکه "مهمترین وظیفه هلال احمر، امداد و نجات است" افزود که همین وظیفه می طلبد که برای عملکرد مناسب در هنگام رخ داد حوادث و بحران ها هوشیاری و آمادگی بالایی داشته باشیم.

وی همچنین در مقایسه ای برای نشان دادن اهمیت کار هلال احمر گفت: نیروهای مسلح به راحتی می توانند تحرکات احتمالی را پیش بینی و اقدامات لازم را انجام دهند اما هلال احمر با حوادث و بحران های غیرقابل پیش بینی دست و پنجه نرم می کند، به همین دلیل اعتقاد دارم باید آمادگی ما چند برابر ارتش و سپاه باشد.

وی در بخش دیگر سخناش با اشاره به ایجاد "خانه هلال" در روستاها و شهرها گفت: یکی از راههای عملکرد مناسب در مواقع بحران، همچنین حوادث، آموزش شهروندان است.

وقتی شهروندان از مهارت لازم برخوردار باشد در مواجهه با شرایط سخت مدیریت بهتری می کنند و این موضوع سبب کم شدن میزان خسارت ها خواهد شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور همچنین با اشاره به شعار هر خانواده یک امدادگر گفت که اگر به دنبال تعبیر این مهم هستیم باید به آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل خانه های هلال در روستاها و شهرها

تشکیل خانه های هلال در روستاها و شهرها