مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آبان 1394 ساعت 08:212015-11-11بين الملل

شکست محاصره فرودگاه کویرس ضربه ای سخت به پروژه تروریستی است


فرماندهی کل ارتش سوریه شکست محاصره فرودگاه نظامی کویرس در حومه شرقی حلب را دستاوردی منحصر به فرد و ضربه ای سخت به پروژه تروریستی و حامیان آن دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری رسمی سوریه سانا قرار گرفته است، اعلام کرد که شکستن محاصره فرودگاه نظامی کویرس دستاوردی منحصر به فرد در ادامه پیروزیهای ارتش عربی سوریه علیه گروههای تروریستی در مناطق مختلف است.

در این بیانیه آمده است: بعد از انجام چندین عملیات منحصر به فرد نیروهای مسلح سوریه از طریق همکاری با نیروهای دفاع مردمی موفق شدند به خطوط دفاعی گروه تروریستی داعش نفوذ کرده و محاصره فرودگاه کویرس را بعد از کنترل بر چندین شهرک و منطقه مهم از جمله تپه "نعام"، روستای نعام، نعیمه، الناصریه، جدیده، الجبول، تپه سبعین، روستای سبعین، شهر الشیخ احمد، کویرس شمالی و جنوبی در هم بشکنند و خسارتهای سنگینی به عناصر تروریستی داعش و تجهیزات آنها وارد کنند.

فرماندهی کل ارتش سوریه افزود: این دستاورد منحصر به فرد در ادامه پیروزی هایی که ارتش عربی سوریه در چندین محور علیه گروههای تروریستی به دست آورده صورت گرفته است و ضربه ای سخت به پروژه تروریستی و حامیان آن به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست محاصره فرودگاه کویرس ضربه ای سخت به پروژه تروریستی است

شکست محاصره فرودگاه کویرس ضربه ای سخت به پروژه تروریستی است