مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آبان 1394 ساعت 12:012015-11-11بين الملل

اعتراض رسمی ونزوئلا به نقض حریم هوایی این کشور توسط آمریکا


دولت ونزوئلا مراتب اعتراض رسمی خود به نقض حریم هوایی این کشور توسط آمریکا را به کاردار این کشور در کاراکاس اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، وزارت امور خارجه ونزوئلا اعلام کرد که دولت این کشور روز گذشته اعتراض رسمی خود به نقض حریم هوایی ونزوئلا توسط آمریکا را به کاردار این کشور در کاراکاس تحویل داده و این اقدام را تجاوز آشکار به خاک ونزوئلا خوانده است.

در گزارش وزارت امور خارجه ونزوئلا آمده است که آلخاندرو فلمینگ معاون وزیر امور خارجه این کشور در امور آمریکای شمالی با تحویل اطلاعات لازم درباره نقض حریم هوایی ونزوئلا توسط آمریکا، خواستار ارائه یک توضیح رسمی از سوی این کشور شده است.

از سوی دیگر لی مک کلنی کاردار آمریکا در ونزوئلا نیز ضمن به رسمیت شناختن ادعای این کشور آمریکای جنوبی مبنی بر نقض حریم هوایی خود توسط آمریکا، موافقت کامل خود با فلمینگ را اعلام کرد.

سائول اورتگا نماینده مجلس ونزوئلا این اقدام آمریکا را با انتخابات مجلس ونزوئلا در 6 دسامبر (15 آذر) مرتبط دانست و گفت: آمریکا درصدد ایجاد خشونت در ونزوئلا است تا از این طریق بتواند حکم دولتی باراک اوباما رییس جمهور آمریکا علیه این کشور را به جریان بیندازد؛ در ماه مارس (اسفند) گذشته اوباما با صدور یک حکم دولتی ونزوئلا را تهدیدی علیه امنیت آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض رسمی ونزوئلا به نقض حریم هوایی این کشور توسط آمریکا

اعتراض رسمی ونزوئلا به نقض حریم هوایی این کشور توسط آمریکا