مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آبان 1394 ساعت 16:402015-11-11سياسي

وکیل مهدی هاشمی به رییس قوه قضاییه نامه نوشت


وکیل مدافع مهدی هاشمی از ارسال نامه ای به رییس قوه قضاییه برای انتشار فیلم جلسات دادگاه موکلش خبر داد.

محمود علیزاد ه طباطبایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مهدی هاشمی در تماسی که با خانواده اش داشت اصرار داشت که مسائلی را به رییس قوه قضاییه منتقل کنیم از جمله اینکه هر فردی که رای صادره را ببیند متوجه می شود خلاف بین شرع است، به این دلیل که در رای به شهادت شهود اسناد شده در حالی که در دادگاه هیچ شاهدی حاضر نبوده و این در صورت جلسه دادگاه هم مشخص است.

وی در ادامه مدعی شد: یکسری اسناد رسمی که مستند آقای هاشمی بوده نادیده گرفته شده، اما بیش از 20 هزار صفحه کپی مستند رای است، در حالی که کپی نمی تواند مستند رای قرار گیرد و وی تاکید کرد ما این مسائل را به رییس قوه منتقل کنیم.

وی عنوان کرد: بر این اساس من طی نامه ا ی که دیروز به رییس قوه قضاییه ارسال کردم نوشتم که نامهربانی در مورد مهدی شده از جمله اینکه ما در طول مدت بازداشت ایشان هر چه درخواست کردیم ملاقاتی داشته باشیم تا در مورد اعاده دادرسی و اعمال ماده 477 مذاکره و اقدام کنیم تا به حال اجازه ملاقات به وکلا ندادند.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه نامه وکلای مهدی هاشمی به رییس قوه قضاییه از طریق پست به دفتر رییس قوه قضاییه ارسال شده است، اظهار کرد: امیدواریم این نامه منجر به اتخاذ یک ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل مهدی هاشمی به رییس قوه قضاییه نامه نوشت

وکیل مهدی هاشمی به رییس قوه قضاییه نامه نوشت