مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آبان 1394 ساعت 11:102015-11-12سياسي

وزیر امور خارجه:مشکلات منطقه راه حل نظامی ندارد .


اقای ظریف وزیر امور خارجه صبح امروز در حاشیه دیدار با مراجع تقلید در قم در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما با اعلام این خبر گفت: در موضوع سوریه مثل سایر مسائل منطقه سیاست های ما مشخص است و معتقد هستیم مشکلات منطقه راه حل نظامی ندارد و مشکل دخالت های خارجی است و باید این دخالت ها متوقف شد .

وی با بیان اینکه برخورد دو گانه با تروریسم و افراطی گری باید در منطقه متوقف شود افزود تکلیف و سرنوشت کشورها باید توسط مردم منطقه تعیین شود و دیگران نمی توانند برای منطقه ما تصمیم بگیرند و باید دیگران راه را تسهیل کنند تا از این طریق به رفع مشکلات کمک کنیم .

وی با اشاره به پیگیری وزارت امور خارجه در خصوص فاجعه منا افزود: وزارت امور خارجه حقیقت یابی و رسیدگی ابعاد فاجعه و جلوگیری از تکرار آن را پیگری می کند و هم اکنون در حال جمع آوری مستندات و اقدامات برای احقاق حقوق جان باختگان و پیگیری جدی تعیین وضعیت مفقودین از جمله یکی از همکارانمان در وزارت امور خارجه هستیم .

آقای ظریف در خصوص برجام هم افزود : روند اجرای برجام براساس دستورات رهبر معظم انقلاب، مصوبات مجلس شورای اسلامی وشورای عالی امنیت ملی در حال پیگری است .

آقای ظریف هدف از سفر به قم را زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با مراجع بیان کرد و افزود: در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه:مشکلات منطقه راه حل نظامی ندارد .

وزیر امور خارجه:مشکلات منطقه راه حل نظامی ندارد .