مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آبان 1394 ساعت 13:002015-11-13ورزشي

مسابقات تور تنیس زیر 14 سال آسیا: شعیبی و خانلو قهرمان بخش 2 نفره شدند


تیم مهشاد شعیبی و مهتا خانلو عنوان قهرمانی بخش 2 نفره مسابقات تور تنیس زیر 14 سال آسیا را از آن خود کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل ازفدراسیون تنیس، جدول اصلی رقابت های تور تنیس زیر 14 سال آسیا در دو بخش دختران و پسران پیگیری شد و در بخش انفرادی تنیسورها در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت در بخش دختران مهتا خانلو با نتیجه ( 1-6 و 1-6 ) ملینا مهرانی را شکست داد و مهشاد شعیبی با نتیجه( 1-6 و 3-6 ) نیلوفر قاسمعلی پور را از پیش رو برداشت تا برترین ها راهی فینال شوند.

در مرحله نیمه نهایی بخش پسران نیز در نخستین دیدار جلال صادک از لبنان با نتیجه ( 2) 6-7 و 2-6 ) ماهان میر معزی را مغلوب کرد و سیاوش شیردل با نتیجه ( 2-6 و 2-6 ) سهراب دگمه چین را برد و فینالیست های این بخش نیز مشخص شدند.

در ادامه و در بخش 2 نفره پسران تیم سهراب دگمه چین و ماهان میر معزی با نتیجه (7-10 ) 6-2 و 5-7 ) عرفان درویش نوری و سینا یوسف زاده را شکست دادند و جلال صداک از لبنان و سیاوش شیردل با نتیجه ( 1-6 و 0-6 ) مقابل زوج امیرحسین روشنی و ارکین توتونچی به پیروزی رسیدند تا فینالیست های این بخش مشخص شوند.

در بخش دختران نیز تنیسورها در مرحله فینال به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت زوج مهشاد شعیبی و مهتا خانلو با برتری ( 4-6 و 2-6 ) نیلوفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات تور تنیس زیر 14 سال آسیا: شعیبی و خانلو قهرمان بخش 2 نفره شدند

مسابقات تور تنیس زیر 14 سال آسیا: شعیبی و خانلو قهرمان بخش 2 نفره شدند