مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آبان 1394 ساعت 18:152015-11-13بين الملل

معرفی برگزیدگان بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات


در مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری ها، برگزیدگان این دوره از نمایشگاه معرفی شدند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات ، روزنامه خراسان با 91 امتیاز ، در بخش اهتمام به زبان فارسی عنوان برگزیده نمایشگاه را به خود اختصاص داد و روزنامه quotation mark خراسان شمالی quotation mark با 80 ، quotation mark ابرار ورزشی quotation mark با 81 و پایگاه خبری quotation mark انتخاب quotation mark با 81/25 امتیاز به ترتیب در بخش های مطبوعات محلی ، ورزشی و پایگاه های خبری به رتبه های برتر دست یافتند.

همچنین هیئت داوران بیست و یکمین نمایشگاه ماهنامه quotation mark صفای سخن quotation mark از کرمانشاه را به عنوان غرفه برتر و quotation mark نشریه چهارفصل quotation mark را در بخش عمومی و خانواده به عنوان مطبوعات برتر انتخاب کرد .

همچنین در بخش دین و اندیشه خبرگزاری های ایکنا و حوزه و در بخش فرهنگی هنری پایگاه خبری شادشو عنوان برتر را از آن خود کردند .

در بخش آموزشی و تخصصی هم پایگاه خبری quotation mark وبدا quotation mark در حوزه پزشکی و سلامت و در بخش سیاسی و اقتصادی هم ماهنامه quotation mark مهرنامه quotation mark برگزیده شدند.

همچنین هیات داوران بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات موسسه quotation mark اصفهان امروز quotation mark را برگزیده بخش موسسات مطبوعاتی و روزنامه quotation mark شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات

معرفی برگزیدگان بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات