مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آبان 1394 ساعت 15:102015-11-16سياسي

نخستین هم اندیشی ملی فناوری نوین پلیمر در کشاورزی برگزار می شود


نخستین هم اندیشی ملی فناوری نوین پلیمر در کشاورزی با تاکید بر بکارگیری فیلم های پلیمری در کشاورزی و گلخانه ها 24 تا 25 بهمن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، اسماعیل نگارش دبیر نخستین هم اندیشی ملی فناوری نوین پلیمر در کشاورزی گفت: اهداف این هم اندیشی، بکارگیری فن آوری های نوین در استفاده از فیلم های پلیمری در کشاورزی و ارایه الگوهای موفق در جهان و سازگاری آنها در ایران است.

وی اولویت های محصولات کشاورزی نیازمند به فیلم های پلیمری، ویژگی های فیلم های پلیمری برای کشت در محصولات کشاورزی و گلخانه، تکنولوژی تولید فیلم های پلیمری در کشاورزی و گلخانه، معیارها ی انتخاب پلیمرها و مواد افزودنی در تولید فیلم های کشاورزی و گلخانه ها، برآورد مصرف فیلم های پلیمری و کشاورزی در ده سال آینده، روش های بهره برداری از فیلم های پلیمری و مکانیزم و طرح های بازیافت مالچ پلاستیک استفاده شده در کشاورزی را از محورهای این هم اندیشی برشمرد.

به گفته نگارش، استراتژی های اجرایی متخصصان خارجی و داخلی و معیارهای طراحی سازه های گلخانه ای از دیدگاه نوع محصول و جنبه های اقتصادی از دیگر محورهای هم اندیشی ملی فناوری نوین پلیمر در کشاورزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین هم اندیشی ملی فناوری نوین پلیمر در کشاورزی برگزار می شود

نخستین هم اندیشی ملی فناوری نوین پلیمر در کشاورزی برگزار می شود