مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آبان 1394 ساعت 15:312015-11-16سياسي

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوابی «نامیرا» در دانشگاه بیرجند


مسابقه بزرگ کتابخوانی دومرحله ای دانشگاهی نامیرا به همت کانون مطالعاتی اندیشه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه و مشارکت کانون جوانان رضوی ویژه دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه بیرجند برگزارمی شود.

- حجت الاسلام محمدعلی جعفری، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی نامیرا به صورت دو مرحله ای برگزار می شود، گفت: مرحله اول به صورت آنلاین و مرحله دوم با حضور صادق کامیار نویسنده این کتاب همزمان با 22 آذر در دانشگاه بیرجند برگزار می شود.

وی افزود: قیمت اصلی این کتاب 17 هزار تومان می باشد که با مشارکت نهاد رهبری و معاونت فرهنگی به 4 هزار تومان تقلیل یافته است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی ادامه داد: دانشجویان و دانشگاهیان متقاضی باید در مرحله اول از اول تا دهم آذر به سایت http://birjand.

nahad.

ir و http://www.

birjand.

ac.

ir مراجعه و نسبت به پاسخگویی اقدام کنند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه 10 نفر اول به دور دوم راه خواهند یافت، گفت: مرحله دوم این مسابقه با حضور صادق کرمیار نویسنده این کتاب و کارگردان برجسته کشورمان در تاریخ 22 آذر به صورت حضوری و شفاهی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوابی «نامیرا» در دانشگاه بیرجند

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوابی «نامیرا» در دانشگاه بیرجند