مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آبان 1394 ساعت 20:102015-11-16سياسي

رزمایش بزرگ شهیدان خلیج فارس در قم


فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: رزمایش بزرگ شهدای خلیج فارس بیست وهشت و بیست نه آبان در قم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما،سردارغلامرضا احمدی عصر امروز در نشست خبری افزود: این رزمایش با حضور نیرو های رزمنده شش استان و نیرو های پشتیبانی کننده نه استان در منطقه عمومی قم واقع در جاده قم - گرمسار برگزار می شود.

وی افزود:صدو بیست گردان از بسیجیان شش استان در رزمایش حضور دارند و در این رزمایش ده گردان امام حسین(ع) و ده گردان الی بیت المقدس شرکت می کنند که اقدامات اولیه ایجاد اردوگاه و زیرساخت های میزبانی از بسیجیان در حال انجام است.

سردار احمدی یادآور شد: قم در این رزمایش نزدیک به پنج هزار و پانصد بسیجی از ترکیب گردان های امام حسین(ع) و بیت المقدس خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: این رزمایش به منظور تکریم و تجلیل از مقام شهدای خلیج فارس برگزار می شود که در دوران در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به شعارهای این رزمایش گفت: مهم ترین شعار این رزمایش کسب آمادگی برای تهدیدات احتمالی است که دو شعار برآمده از فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در بخشی فرمودند ما آمریکا را زیر پا می گذاریم واجازه نفوذ را به آمریکایی ها نمی دهیم، بنابراین بسیجیان تمرین می کنند که آمادگی تقابل با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش بزرگ شهیدان خلیج فارس در قم

رزمایش بزرگ شهیدان خلیج فارس در قم