مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 آبان 1394 ساعت 22:152015-11-18سياسي

دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن با ظریف


تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/08/27 اسماعیل ولد الشیخ احمد نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن عصر امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از مرکز ارتباطات رسانه ای وزارت امور خارجه در این دیدار نماینده ویژه دبیرکل با ارایه گزارشی از آخرین تحولات یمن و روند سیاسی حل بحران در این کشور ، بر مشارکت و انعطاف همه گروههای یمنی در روند سیاسی آغاز شده تاکید کرد و نقش و اهمیت جمهوری اسلامی ایران را در این مذاکرات مفید و تعیین کننده دانست.

در این دیدار وزیر امور خارجه کشورمان هم ضمن تاکید بر مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برقراری آتش بس و موفقیت روند سیاسی آغاز شده گفت: جمهوری اسلامی ایران بر نقش و اعتبار سازمان ملل متحد در یافتن راه حل سیاسی بحران در یمن تاکید دارد و خواستار مشارکت همه گروههای یمنی در این فرآیند است.

اقای ظریف با بیان این نکته که شرایط فاجعه بار در یمن باید متوقف شود ، افزود: ماهها تجاوز و رویکردهای نظامی جز ویران ساختن زیرساخت های یمن و کشته و مجروح شدن مردم بیگناه این کشور نفعی در بر نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن با ظریف

دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن با ظریف