مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آبان 1394 ساعت 11:212015-11-20سياسي

تشکل های دانشجویی «دولت یازدهم ساخته» از مدل طبرزدی تبعیت می کنند


مدیر مسئول خبرنامه دانشجویان ایران گفت: تشکل های دولت ساختگی که اکنون در دانشگاه ها با حمایت دولت تدبیر و امید ساخته می شوند از مدل طبرزدی تبعیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو از اهواز، "دوره تشکیلاتی انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های خوزستان پنج شنیه 28 آبان به میزبانی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سالن امام رضا (ع) دانشگاه برگزار شد.

علی خضریان مدیر مسئول خبرنامه دانشجویان ایران در این دوره تشکیلاتی بیان کرد: برای کار تشکیلاتی موثر باید دانشجویان به این باور برسند که در موقعیت جنگی قرار دارند و دشمن به طور شبانه روز در حال عملیات است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) در دیدار دانشجویان در بهبوهه جنگ که همه می گفتند جنگ در اولویت کشور است ، در دیدار با دانشجویان تاکید می کند: امروز اولویت اصلی ما دانشگاه است و جنگ دیر یا زود تمام می شود شما به فکر دانشگاه باشید.

خضریان گفت: این نشان می دهد حضرت امام خمینی (ره) دانشگاه را میدان جنگ نرم می داند و برای همین است در وسط جنگ سخت، حرف از جنگ نرم می زند.

این کارشناس سیاسی در ادامه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب پس از فتنه آمریکایی 88 چون جنس فتنه از جنس نرم بود به طور مرتب با دانشجویان دیدار داشتند و به حضور دانشجویان به عنوان افسر جنگ نرم در ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی «دولت یازدهم ساخته» از مدل طبرزدی تبعیت می کنند

تشکل های دانشجویی «دولت یازدهم ساخته» از مدل طبرزدی تبعیت می کنند