مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آذر 1394 ساعت 02:212015-11-22سياسي

40 میلیارد ریال تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی پرداخت شد


در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی و ارج نهادن به توانمندی داخلی، - تاکنون 40 میلیارد ریال تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی از سوی سپاه ناحیه دامغان پرداخت شده است.

سید محمد رضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در دامغان" با اشاره به افتتاح نخستین نمایشگاه ارائه بخشی از دستاورد های طرح های اجرا، احیاء و تقویت شده به وسیله اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این شهرستان همزمان با سومین روز از هفته بسیج، اظهار داشت: 260 نفر در طول سه سال گذشته از این میزان تسهیلات استفاده کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به اینکه این تسهیلات در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، تولیدات خانگی، صنایع تبدیلی و فراوری، تولیدی و صنعتی پرداخت شده است، افزود: بیشترین تعداد تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت شده از سوی سپاه ناحیه دامغان در سه سال اخیر در بخش پرورش دام سبک و زنبور عسل صرف شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب عقود اسلامی با سود 16 درصد و تنفس شش ماهه پرداخت اقساط، در دو نوع پنج تا 15 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه و 16 تا 30 میلیون تومان با اقساط 48 ماهه از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه دامغان با عاملیت بانک مهر اقتصاد به متقاضیان و طرح های مشمول اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 میلیارد ریال تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی پرداخت شد

40 میلیارد ریال تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی پرداخت شد