مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آذر 1394 ساعت 15:562015-11-23سياسي

راستگرایان آرژانتین به رییس جمهور جدید تبریک گفتند


رسانه آرژانتینی ال دیاریو گزارش داد که رؤسای احزاب اپوزیسیون آرژانتین پیروزی کاندیدای ائتلاف تغییر می دهیم در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، روسای احزاب اپوزیسیون آرژانتینی و دیگر کشورهای منطقه آمریکای لاتین پیروزی مائوریسیو ماکری رییس جمهور منتخب آرژانتین در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور را به وی تبریک گفتند.

کاندیدای منتخب از سوی ائتلاف اپوزیسیون موسوم به تغییر میدهیم موفق شد دنیل سیولی رقیب خود از سوی حزب جبهه برای پیروزی را کنار زده و بر کرسی ریاست جمهوری آرژانتین تکیه بزند.

طبق گزارش رسانه تیرا خوان مانوئل سانتوس رییس جمهور کلمبیا در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر پیروزی ماکری در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین را تبریک گفت.

علاوه بر این دولت حاکم مکزیک طی انتشار بیانیه ای از سوی وزارت امور خارجه این کشور بر ادامه و تقویت روابط دو جانبه آرژانیتن و مکزیک و تحکیم پیوند دوستی و اتحاد تاریخی دو کشور ابراز تمایل کرد.

هوراسیو کارتس رییس جمهور پاراگوئه نیز از شبکه اجتماعی توییتر برای عرض تبریک به ماکری و مردم آرژانتین، به دلیل ابراز تعهد مجدد خود به اصول دموکراسی، بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستگرایان آرژانتین به رییس جمهور جدید تبریک گفتند

راستگرایان آرژانتین به رییس جمهور جدید تبریک گفتند